Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • BMW X1 xDrive25i [F48] Elektroniczny Moduł Silnika ECU NOVATUNE Filtr BMC Dystanse EIBACH + Upgrade Hamulców auto-Dynamics.pl

BMW X1 xDrive25i [F48] Elektroniczny Moduł Silnika ECU NOVATUNE Filtr BMC Dystanse EIBACH + Upgrade Hamulców auto-Dynamics.pl

Archiwum wpisów

BMW X1 xDrive25i [F48] Elektroniczny Moduł Silnika ECU NOVATUNE Filtr BMC Dystanse EIBACH + Upgrade Hamulców auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 19.09.2017 15:28:12

Wyposażony w najmocniejszy wariant jednostki napędowej, napęd xDrive i pakiet stylistyczny „M” – kompaktowy SUV kodyfikowany przez producenta jako F48 tj. BMW X1 xDrive25i trafił do auto-Dynamics.pl po sprawdzony i niezawodny pakiet modyfikacji.

W BMW z racji obowiązującej gwarancji, zainstalowany został profesjonalny, w pełni cyfrowy, dedykowany, zewnętrzny komputer ECU wraz z specjalną, rozbudowaną wiązką elektroniczną komunikującą się z sensorami magistrali CAN. Kontroler od renomowanego, niemieckiego producenta - firmy Novatune. ECU zapewnia osiągi i bezpieczeństwo identyczne do typowego chiptuningu przez OBD. Moduł korzysta z map z dynamiczną adaptacją - monitoruje wiele wartości w czasie rzeczywistym i elastycznie dobiera wskazania. Dodatkowo w BMW zainstalowany został sportowy, wysokoprzeustowy, wieczysty filtr powietrza firmy BMC - eliminujący mało wydajny, papierowy filtr. Właściwości fabryczne podane przez BMW to: 231KM i 350Nm [Wyniki pomiaru seryjnych wartości to 229KM i 336Nm]. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni to 263KM i 390Nm [Przyrost +34KM i +54Nm]. Wzrost parametrów na tym poziomie zapewnia absolutną bezawaryjność jednostki napędowej w połączeniu z rewelacyjnymi osiągami pozwalającymi na bezpieczne wyprzedzanie w każdych okolicznościach i warunkach drogowych. Odczucia z jazdy w połączeniu z napędem na obie osie są teraz naprawdę niesamowite, a elastyczność zdumiewa na każdym biegu!

Seryjne, puchnące, mało wydajne a z czasem parciejące – gumowe przewody zastąpiliśmy przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie – komplet od renomowanego, niemieckiego producenta, wraz z homologacją TUV – firmy Fischer Hydraulik. W całym układzie hamulcowym wymieniony został płyn na wyczynowy wariant o ekstremalnie wysokiej temperaturze wrzenia i dobrej odporności na chłonięcie wody [Płyn „Performance Brake Fluid” brytyjskiej firmy Millers]. Modyfikacja ta w znaczny sposób przekłada się na poprawę bezpieczeństwa zarówno kierowcy i pasażerów.

Celem zapewnienia ostatecznego szlifu i nadania jeszcze wyższej stabilności – w BMW zainstalowany został zestaw aluminiowych dystansów poszerzających niemieckiej firmy Eibach wraz z kompletem adekwatnie dłuższych śrub [w kolorze czarnym]. Montaż pierścieni dystansujących [przód: 2 x 10 mm strona / 20 mm oś, tył: 2 x 15 mm strona / 30 mm oś] pozwolił zrównać felgi z linią błotnika i idealnie wypełnić nadkola - stawiając tym samym przysłowiową „kropkę nad i”.

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!

Zapraszamy Właścicieli BMW X1 [F48] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsm4CxnNY

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2017 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.