Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • Mercedes-AMG GT C [R190] | STAGE 2: Rury Downpipe's SUPERSPRINT Filtry & BOV's WEISTEC Chiptuning +more by auto-Dynamics.pl

Mercedes-AMG GT C [R190] | STAGE 2: Rury Downpipe's SUPERSPRINT Filtry & BOV's WEISTEC Chiptuning +more by auto-Dynamics.pl

Archiwum wpisów

Mercedes-AMG GT C [R190] | STAGE 2: Rury Downpipe's SUPERSPRINT Filtry & BOV's WEISTEC Chiptuning +more by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 29.05.2021 12:00:15

Po raz pierwszy nosząc nazwę Mercedes-AMG, a nie Mercedes-Benz, pełnokrwisty Aufrecht Melcher Großaspach w wariancie otwartym z audiencją w #AD skutkującą moto-eskalacją atrybutów - kwartet-litrażowej, dualistycznie doładowanej, widlastej jednostki napędowej. Do granic bezpiecznej intensywności. Mercedes-AMG GT C [R190] by auto-Dynamics.pl

Krystalizację precyzyjnych założeń koncepcyjnych całego projektu rozpoczęliśmy od modyfikacyjnej trawestacji wartości tabelarycznych pojazdu. W pierwszej kolejności, fabryczne, restrykcyjne cztery katalizatory ustąpiły miejsca wysoko przepustowym rurom DP [Downpipe’s] które to radykalnie poprawiły przepustowość gazów spalinowych i znacznie zredukowały ciśnienie zwrotne. Pakiet od naszego wielokrotnie sprawdzonego i zaufanego partnera – firmy Supersprint. Montaż zestawu rur DP naturalnie i zgodnie z modyfikacyjną sztuką przy zastosowaniu nowych [OEM AMG] podzespołów [uszczelki, śruby etc.]. Dodatkowo rury DP's doposażyliśmy własnym sumptem w dodatkową termoizolację firmy DEI. Zestaw przelotowych downpipe’ów prócz wcześniej przytoczonych aspektów zagwarantował rykoszetowo niebywałą wręcz eskalację symfonii dźwięku wydobywającej się z widlastej, czterolitrowej v-ósemki. Kolejno w dualistycznie-turbodoładowanej jednostce zamontowane zostały sportowe, wysokoprzepustowe, wieczyste filtry powietrza od renomowanego producenta - firmy Weistec które to wyeliminowały skrajnie niewydolne, papierowe filtry seryjne aplikowane na linii pierwszego montażu. Szeroko pojęty system doładowania AMG GT C w wersji Cabrio otrzymał jeszcze jedną modyfikację pod postacią adapterów VTA / BOV [Blow Off Valves] do seryjnych zaworów DV, które generują szalenie przyjemny w odbiorze, charakterystyczny dźwięk upuszczanego powietrza – produkt, ponownie - firmy Weistec Engineering. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez Mercedes-AMG to: 557KM (410kW) i 680Nm [Wyniki pomiaru seryjnych wartości rzeczywistych to 558KM i 673Nm]. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni to 660KM (488kW) i 832Nm [Przyrost: +102KM (+78kW) i +159Nm w stosunku do wartości rzeczywistych]. Ponadto w oprogramowaniu R190 usunęliśmy całkowicie limiter prędkości V-Max a także dodaliśmy kilka innych opcji jak choćby intensyfikacja strzałów z układu wydechowego w trybach Sport / Race. Konkludując, „Mech-AMG” z autorskim pakietem #S2byAD legitymuje się powtarzalnym, sześcio-sekundowym przyspieszeniem w zakresie 100-200km/h [Dragy – LINK]. #Stage2byAD

Czyniąc tuning odpowiedzialnym, uwzględniając jednocześnie radykalny przyrost mocy i momentu obrotowego, gumowe, puchnące a z czasem parciejące przewody hamulcowe zastąpiliśmy ich sportową odmianą – przewodami w stalowym oplocie od naszego niemieckiego, zaufanego partnera – firmy Fischer Hydraulik / Stahlflex. Przewody oczywiście z homologacją drogową i certyfikatem TUV. W całym układzie hamulcowym wymieniony został płyn na wyczynowy wariant o ekstremalnie wysokiej temperaturze wrzenia i znakomitej odporności higroskopijnej [Płyn „Performance Brake Fluid” brytyjskiej firmy Millers]. Przy zwiększonej mocy - modyfikacja ta w znaczny sposób przekłada się na poprawę bezpieczeństwa zarówno kierowcy i pasażerów. W AMG GT C, uwzględniając interwały konserwacyjne i wyśrubowane osiągi, przeprowadziliśmy dodatkowo pełen profesjonalny serwis olejowy z wykorzystaniem zaufanych i niezawodnych olei i lubrykantów brytyjskiej firmy Millers, które znacznie przewyższają zadane przez stuttgarcką fabrykę normy. Cztero-litrowa, [V]idlasta jednostka napędowa zapełniona została wysokiej klasy olejem z serii Premium, o specyfikacji 5W50 – w połączeniu z oem’owym filtrem AMG oraz kompletem nowych świec zapłonowych [OEM AMG], po wcześniejszym zastosowaniu płukanki silnikowej Millers [Engine Flush] odpowiednio przygotowującej jednostkę napędową M178DE40AL do współpracy z najwyższej próby olejem. Dopełniając metodykę oraz ścisłość reguł przeglądu, w GT’ku przeprowadziliśmy całkowitą, zaawansowaną diagnostykę komputerową [za pomocą najnowocześniejszego oprogramowania firmy TEXA oraz Bosch] oraz wszelkie wymagane adaptacje i regulacje. Wszystkie wykonane czynności przeglądowo-serwisowe, przy zachowaniu szczegółowych procedur i wytycznych Daimler AG oraz naszych wewnętrznych, wyśrubowanych standardów dla pojazdów przez nas zmodyfikowanych – gwarantują bezawaryjną i bezproblemową eksploatację pojazdu o zwiększonej mocy przez kolejne dziesiątki-tysięcy kilometrów. #StufeZweiByAD

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli Mercedes-Benz AMG GT / GT S / GT C / GT R / Black Series [C190 / R190] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmVQbPSU

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2021 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!