Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • BMW 430i [G22] Elektroniczny Moduł Silnika DAHLER Filtr Powietrza BMC Karbonowy Dyfuzor 3DDESIGN +more by auto-Dynamics.pl

BMW 430i [G22] Elektroniczny Moduł Silnika DAHLER Filtr Powietrza BMC Karbonowy Dyfuzor 3DDESIGN +more by auto-Dynamics.pl

BMW 430i [G22] Elektroniczny Moduł Silnika DAHLER Filtr Powietrza BMC Karbonowy Dyfuzor 3DDESIGN +more by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 26.01.2024 22:04:30

Monachijskie THE 4 o formacie Coupé w ///M-Pakietowym wydaniu z wizytą w #AD celem implementacji skutecznego zestawu modyfikacji pod postacią pakietu „AD-Performance”, zapewniającego poprawę osiągów - w zweryfikowany i odwracalny a przede wszystkim pozbawiony ryzyka sposób. Z zachowaniem gwarancji rzecz jasna! Współbieżnie z nutą sportowego, estetycznego indywidualizmu. BMW 430i xDrive [G22] by auto-Dynamics.pl

Nad ów wyjątkowym egzemplarzem THE 4 mieliśmy sposobność pracować w #AD onegdaj - mods-#1. Kontynuując modyfikacyjną historię, przy ścisłych założeniach koncepcyjnych całego projektu, przystąpiliśmy do transformacji kolejnych kryteriów. Zakładając poprawę elastyki i eskalację osiągów 2-litrowej, turbodoładowanej, rzędowej jednostki napędowej kodyfikowanej przez BMW jako B48O1ZIK, jednocześnie respektując i uwzględniając obowiązującą gwarancję producencką, celem dynamicznej intensyfikacji właściwości tabelarycznych generowanych przez cztero-cylindrowy silnik, w 430i [generacji G22] zainstalowany został profesjonalny, w pełni cyfrowy, dedykowany, zewnętrzny komputer ECU [Engine Control Unit] wraz z specjalną, rozbudowaną wiązką elektroniczną komunikującą się z sensorami magistrali CAN. Modyfikacja ta jest nieinwazyjna, nie wymaga zmian w fabrycznym oprogramowaniu i jest w pełni odwracalna gdy sytuacja tego wymaga [moduł wraz z wiązką można zdemontować bez pozostawienia żadnych śladów (mechanicznych i elektronicznych)]. Zainstalowany przez #teamAD kontroler wywodzi się z serii Competition Line od renomowanego, szwajcarskiego producenta i tunera pojazdów BMW - firmy dÄHLer [dÄHLer Design & Technik GmbH]. Zaawansowany, zewnętrzny sterownik ECU zapewnia osiągi i bezpieczeństwo silnika identyczne do typowego chiptuningu przez OBD. Moduł korzysta z map z dynamiczną adaptacją - monitoruje wiele wartości w czasie rzeczywistym i elastycznie dobiera wskazania, sięgają po drzemiący w dwu-litrowej, turbodoładowanej jednostce potencjał i przekuwa go w potężny przyrost mocy i momentu obrotowego jak również znacznie zwiększa elastyczność dostępną w pełnym zakresie obrotów. Dodatkowo w THE 4 zamontowany został sportowy, wysokoprzepustowy, wieczysty filtr powietrza od renomowanego, włoskiego producenta - firmy BMC który to wyeliminował skrajnie niewydolny, papierowy filtr fabryczny. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez BMW to: 245KM (180kW) i 400Nm [Wyniki pomiaru seryjnych wartości rzeczywistych to 261KM (191kW) i 449Nm]. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni [na mieszance paliwa RON95/98] to 290KM (213kW) i 519Nm [Przyrost: +45KM (+33kW) i +119Nm w stosunku do wartości katalogowych a +29KM (+22kW) i +70Nm w stosunku do wartości rzeczywistych]. Wzrost parametrów na tym poziomie zapewnia absolutną bezawaryjność jednostki napędowej w połączeniu z rewelacyjnymi osiągami pozwalającymi na bezpieczne oraz dynamiczne wyprzedzanie w każdych okolicznościach i warunkach drogowych. Różnica przyspieszenia zarówno w przedziale 0-100km/h jak i 100-200km/h oraz 200km/h-UP jest absolutnie kolosalna. Odczucia z jazdy, w połączniu z napędem xDrive, są teraz naprawdę niesamowite, a elastyczność dzięki momentowi obrotowemu dostępnemu w szeroki i pełnym zakresie obrotów zdumiewa na każdym biegu! #PerformanceWarrantyWithAD

Finalny etap modyfikacyjnej obecności THE 4 w #AD to montaż biżuteryjnie wykonanego, dyfuzora zderzaka tylnego zaimportowanego wprost z Tokio od naszego stałego, wielokrotnie sprawdzonego partnera – legendarnej, arcy renomowanej, ekskluzywnej japońskiej manufaktury - atelier 3DDesign. Za każdym razem gdy mamy sposobność w #AD przypatrywać się jakości wykonania elementom wykonanych z włókna węglowego od 3DDesign, każdorazowo nie możemy wyjść z zachwytu i podziwu. Obcując na co dzień z ów materiałem, możemy tylko rzec, że duża część producentów chciałaby ażeby ich produkty prezentowały się na zewnątrz tak, jak parts’y od japońskiego 3DDesign prezentują się od wewnątrz. Jakość wykonania i precyzja spasowania to absolutny numer jeden wśród aftermarketowych części karbonowych z dostępnych na rynku. Ponadto nakreślone przez projektantów linie dyfuzora perfekcyjnie korespondują z wcześniej zainstalowanym, spoilerem pokrywy / maski bagażnika [również od 3DDesign - mods-#1]. Wisienkę na tuningowym torcie stanowią, wykonane z włókna węglowego [carbon fibre], obudowy lusterek zewnętrznych których stylistyka, poprzez charakterystyczne linie, nawiązuję do tych instalowanych w modelu M4 - zestaw od duńskiej firmy Schmiedmann. #ADStylisticTouch+

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli BMW Serii 4 [G22 G23 G26] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjBc2xo

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2024 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!