Kultowy reprezentant sportowej dywizji ///M GmbH z monachijskiej stajni Bayerische Motoren Werke pod postacią M3 [E92 Coupé] z wizytą w auto-Dynamics.pl celem ekstremalnej maksymalizacji osiągów, radykalnej poprawy dynamiki w fuzji z szczyptą wysublimowanego, stylistycznego indywidualizmu.
Realizując ścisłe założenia koncepcyjne całego projektu, eskalację osiągów fenomenalnego ///M3 rozpoczęliśmy od montażu ultra-wydajnego, rozbudowanego zestawu kompresora w wersji VT2-625 z dodatkowym chłodzeniem od renomowanego producenta – firmy ESS Tuning. Kompletacja zestawu to między innymi dużo wydajniejsze wtryskiwacze, frontowy wymiennik ciepła, przeprojektowany system dolotu powietrza oraz oczywiście kolektor dolotowy i jednostka kompresora. Całością systemu zawiaduje profesjonalnie zmodyfikowane oprogramowanie ECU przygotowane przez inżynierów z ESS. Zmodernizowany software objął dodatkowo 7-biegową przekładnie DCT / DKG. Skrzynia biegów zawiadywana przez program ESS znakomicie współpracuje z zwiększoną mocą i momentem obrotowym generowanym przez doładowaną widlastą jednostkę napędową w układzie V8.
Celem zaakcentowania i podkreślenia jak również mając na uwadze rozwojowy charakter projektu – zarówno kolektor dolotowy jak i muszlę kompresora, własnym sumptem wylakierowaliśmy w kolorze „Rosso Corsa” pochodzącym z palety Ferrari.
Czyniąc tuning odpowiedzialnym, silnik wyposażyliśmy w zestaw kutych panewek korbowodowych firmy CP Carrillo. W „eM Trzy” przeprowadziliśmy dodatkowo pełen profesjonalny serwis olejowy z wykorzystaniem zaufanych i niezawodnych olei Millers, które znacznie przewyższają zadane przez bawarską fabrykę normy. Supercharged V8 zapełniona została wyczynowym olejem z serii Motorsport, o specyfikacji 10W60 – CFS z NT+ po wcześniejszym zastosowaniu płukanki silnikowej firmy Millers [Engine Flush] odpowiednio przygotowującej jednostkę napędową S65B40 do współpracy z najwyższej próby olejem.
Finalne stadium prac to koncentracja na instalacji profesjonalnego, w pełni cyfrowego monitora multi-funkcyjnego niemieckiej firmy Awron. Wyświetlacz w najbardziej zaawansowanej specyfikacji tj. prócz monitorowania i prezentowania w czytelny sposób różnych parametrów, właściwości i funkcji pojazdu pozwala śledzić i nadzorować bieżący status pracy kompresora ESS [ciśnienie doładowania, temperatura dolotowa etc.]
Właściwości fabryczne podane przez BMW to: 420KM i 400Nm [Wyniki pomiaru rzeczywistych wartości to 415KM i 402Nm (M3 przeszło wcześniej chiptuning i zostało wyposażone w sportowy układ wydechowy)]. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni to 582KM i 519Nm [Przyrost +167KM i +117Nm]. Wzrost parametrów na tym poziomie, paralelnie z przeprowadzonymi równolegle modyfikacjami mechanicznymi oraz software’owymi zapewnia absolutną bezawaryjność jednostki napędowej w połączeniu z rewelacyjnymi osiągami pozwalającymi na bezpieczne wyprzedzanie w każdych okolicznościach i warunkach drogowych oraz torowych. Poziom elastyczności na każdym biegu jest absolutnie zdumiewający a odczucia z jazdy są literalnie ekstremalne!
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!
Zapraszamy Właścicieli BMW M3 [E90 E92 E93] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy! Katalog felg: http://felgi.auto-dynamics.pl/
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmtigdTP
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl