Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • BMW M340i xDrive [G20 / LCI] Sportowy Układ Wydechowy DAHLER by auto-Dynamics.pl

BMW M340i xDrive [G20 / LCI] Sportowy Układ Wydechowy DAHLER by auto-Dynamics.pl

BMW M340i xDrive [G20 / LCI] Sportowy Układ Wydechowy DAHLER by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 18.04.2025 20:03:40

Siódmej generacji, bawarskie 3-er w indywidualnym lakierowaniu Tansanitblau z szybką lecz moto-merytoryczną audiencją w #AD skutkującą dynamiczną eskalacją dźwięków i tonów generowanych przez sześcio-rzędową jednostkę napędową. Współbieżnie z podbiciem atrybutów wizualno-stylistycznych. BMW M340i xDrive [G20 / LCI] by auto-Dynamics.pl

Radykalna poprawa barwy tonów emitowanych przez pojazdy uposażone fabrycznie w filtry OPF / GPF nie jest zadaniem prostym. Szczególnie w przypadku konieczności pozostawienia ów ekologicznych filtrów w nienaruszonej formie, choćby z tytułu aspektów gwarancyjnych tudzież homologacyjnych. Przemianowanie całkowicie wykastrowanej z akustyki przez uprzednio wspomniane filtry, jednostki kodyfikowanej przez BMW jako B58B30 rozpoczęliśmy od zastąpienia szalenie restrykcyjnego, seryjnego układu wydechowego – jego sportowym zamiennikiem pochodzącym z linii produktów Competition Line – model "V2 Sound+" wprost od renomowanego, ekskluzywnego producenta specjalizującego się od dziesięcioleci w tuningu i modyfikacjach pojazdów marki BMW – szwajcarskiej firmy dÄHLer. Zainstalowany w M340i przez zespół #AD układ wydechowy stanowi kompletacja zawierająca wysoko przepustowy, sportowy tłumik końcowy o całkowicie przeprojektowanej strudze spalin, zestaw rur łączących z sekcją centralną oraz cztery fenomenalnie prezentujące się końcówki o średnicy 4 x Ø 90 mm wykończone w kolorze czarnej satyny z wygrawerowanym laserowo logo producenta które to jednocześnie idealnie wypełniły otwory w tylnym dyfuzorze. Konstrukcja fabrycznego tłumika zawęża się jedynie do jednej przepustnicy / zaworu co oznacza, że strumień gazów spalinowych każdorazowo kierowany jest przez kanister tłumika końcowego. System firmy dÄHLer w odróżnieniu do OEM wyposażony jest w podwójny system zaworów / przepustnic / klap. Rozwiązanie to pozwala na skierowanie gazów spalinowych z pominięciem kanistra tłumika bezpośrednio w układ końcówek co w konsekwencji zapewnia radykalną poprawę akustyki R6 - wynosząc odbiór brzmienia pojazdu na nowy, wyższy poziom. Co ważne? Zaimplementowanym systemem zaworów / przepustnic w układzie dÄHLer zawiaduje on-board’owy komputer BMW [eco / comfort – zawory zamknięte (tryb cichszy) i sport / sport+ - zawory otwarte (tryb głośniejszy)]. Pracujące w trybie zamkniętym oba zawory pozwalają w arcy-komfortowych warunkach pokonywać autostradowe odległości a tryb otwartych, podwójnych zaworów stanowi salwę nasyconych agresywną barwą, motoryzacyjnych dźwięków i tonów. Wartym podkreślenia pozostaje stylistyczny fakt przeprowadzonej modyfikacji, który to nie pozwala przejść obok pojazdu obojętnie dzięki poczwórnym końcówkom systemu wydechowego nadającym szalenie indywidualnej, charakterystycznej, dynamicznie zorientowanej fizjonomii oraz aparycji tylnej ekspozyturze pojazdu. #RedefinedByAD

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli BMW Serii 3 [G20 / G21] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjCbPug

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2025 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!