Monachijski reprezentant segmentu Sport Utility Vehicle, zredefiniowany bazowo przed dywizję ///M-Performance zagościł w #AD celem eskalacji dźwięków i tonów generowanych przed dualistycznie turbo-doładowaną jednostkę napędową w układzie V8. +more. BMW X5 M60i [G05 / LCI] by auto-Dynamics.pl
Radykalna poprawa barwy tonów emitowanych przez pojazdy uposażone fabrycznie w filtry OPF / GPF nie jest zadaniem prostym. Szczególnie w przypadku konieczności pozostawienia ów ekologicznych filtrów w nienaruszonej formie, choćby z tytułu szeregu aspektów gwarancyjnych tudzież homologacyjnych. Emancypację całkowicie wykastrowanej z akustyki przez uprzednio wspomniane filtry, jednostki kodyfikowanej przez BMW jako S68 rozpoczęliśmy od zastąpienia szalenie restrykcyjnego, seryjnego układu wydechowego – jego sportowym zamiennikiem pochodzącym z linii produktów Competition Line – model "High-Performance Stage#3" wprost od renomowanego, ekskluzywnego producenta specjalizującego się od dziesięcioleci w tuningu i modyfikacjach pojazdów marki BMW – szwajcarskiej firmy dÄHLer. Zainstalowany w X5 przez zespół #AD układ wydechowy stanowi kompletacja zawierająca wysoko przepustowy, sportowy tłumik końcowy z zaimplementowanym systemem zaworów / przepustnic / klap, cztery fenomenalnie prezentujące się końcówki wykończone w kolorze czarnej satyny które to jednocześnie, dzięki swoim pokaźnym rozmiarom [4 x 101mm] idealnie wypełniły otwory w tylnym dyfuzorze. Immanentny skład zestawu HP Stage#3 stanowi również zestaw wysoko przepustowych, sportowych rur DP’s [downpipe’s] które to zastępują restrykcyjne, drugie katalizatory. Drugie katalizatory instalowane w silnikach S68 nie są monitorowane przez ECU dlatego ich eliminacja nie wymaga żadnych zmian w elektronice oraz oprogramowaniu pojazdu a co za tym idzie jest to idealne rozwiązanie dla osób chcących wydobyć więcej dźwięku z silnika V8 przy zachowaniu gwarancji producenta pojazdu. Zwieńczenie hardware’owe systemu HP Stage#3 od dÄHLer to sterownik systemu zaworów / przepustnic / klap układu wydechowego. W najnowszych modelach BMW fabryczny sterownik otwiera przepustnice na maksymalnie 75% uchylenia [nawet w modelach M], ponadto klapy cały czas pracują [otwierają się i zamykają nawet w trybach sportowych]. Sterownik dÄHLer umożliwia ich pełne otwarcie nawet w trybach nie sportowych. A trybie automatycznym przywraca sterowanie klapami fabrycznemu, on-board’owemu sterownikowi BMW. Kontroler posiada również wbudowaną pamięć więc nie trzeba każdorazowo klikać oczekiwanego trybu na pilocie. Pracujące w trybie zamkniętym zawory pozwalają w arcy-komfortowych warunkach pokonywać autostradowe odległości a tryb otwartych zaworów stanowi salwę nasyconych agresywną barwą, motoryzacyjnych dźwięków i tonów. Wartym podkreślenia pozostaje stylistyczny fakt przeprowadzonej modyfikacji, który to nie pozwala przejść obok pojazdu obojętnie dzięki poczwórnym końcówkom systemu wydechowego nadającym szalenie indywidualnej, charakterystycznej, dynamicznie zorientowanej fizjonomii w tylnej ekspozyturze bawarskiego SUV’a. #PerfectionRedefinedByAD
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!
Zapraszamy Właścicieli BMW X5 [G05] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjCwagM
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl