Jesteś tutaj:

BMW X5 xDrive30d [F15] Performance Power Package "AD 400+" by auto-Dynamics.pl

BMW X5 xDrive30d [F15] Performance Power Package "AD 400+" by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 16.07.2019 18:02:45

+146KM | +192Nm paralelnie z fenomenalną elastycznością. Oto wstęp do zbioru cech które zaimplementowaliśmy w bawarskiego reprezentanta klasy SUV [Sport Utility Vehicle] wyposażonego w trzy-litrową, wysokoprężną jednostkę napędową kodyfikowaną przez producenta jako N57D30. BMW X5 xDrive30d [F15] by auto-Dynamics.pl

Wdrażając w życie precyzyjnie zdefiniowany plan, w pierwszym etapie prac skoncentrowaliśmy się nad aspektami związanymi z maksymalną eskalacją mocy i momentu obrotowego. Modyfikacyjną metamorfozę rozpoczęliśmy od wymiany fabrycznej, mało wydajnej turbosprężarki na wariant zmodyfikowany [zarówno ciepła jak i zimna strona] z serii "400+". Turbosprężarka od niekwestionowanego, litewskiego lidera w dziedzinie upgrade’ów turbosprężarek – renomowanej i zaufanej firmy TurboSystems. Kolejno celem maksymalizacji przepustowości gazów spalinowych, w X5 zamontowana została, nasza autorska, sportowa, eliminująca restrykcyjny katalizator i filtr DPF, w pełni przelotowa rura „Downpipe” doposażona w dodatkową, termoizolacyjną osłonę [DP by AD]. System dolotowy wyposażony został w sportowy, maksymalizujący dopływ, wieczysty filtr powietrza firmy BMC – eliminując w konsekwencji skrajnie niewydolny, fabryczny, papierowy filtr. Kolejna faza prac to intensyfikacja działań związanych z diametralną poprawą wydajności systemu chłodzenia. Zawodny, skromny, seryjny intercooler, zastąpiliśmy potężnym, ultra efektywnym zamiennikiem o zwiększonym rdzeniu i zdolnościach chłodniczych. Intercooler pochodzi od bezkonkurencyjnego, czołowego, niemieckiego producenta – firmy Wagner Tuning. W całym systemie chłodzenia wymieniliśmy dodatkowo płyn na produkt firmy Motul. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni, wykorzystując potencjał wszystkich przeprowadzonych modyfikacji mechanicznych, po dokonaniu profesjonalnego, indywidualnego strojenia [chiptuning] jednostki ECU [jak i TCU] to 404KM i 752Nm. Właściwości fabryczne podane przez BMW to: 258KM i 560Nm. Bilans przyrostu: +146KM i +192Nm. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, iż modyfikacja ECU, mimo zastosowania przelotowego wariantu rury DP jest modyfikacją całkowicie bezdymną. Dodatkowo w X5 przeprowadziliśmy kalibrację sportowych wskaźników które obecnie, w czytelny sposób, prezentują adekwatną do bieżącej mocy skalę. #100% #DailyCar

Czyniąc tuning odpowiedzialnym, uwzględniając jednocześnie radykalny przyrost mocy i momentu obrotowego, gumowe, puchnące a z czasem parciejące przewody hamulcowe zastąpiliśmy ich sportową odmianą – przewodami w stalowym oplocie od naszego wielokrotnie sprawdzonego partnera – niemieckiej firmy Fischer Hydraulik / Stahlflex. W całym układzie hamulcowym wymieniony został płyn na wyczynowy wariant o ekstremalnie wysokiej temperaturze wrzenia i znakomitej odporności higroskopijnej [Płyn „Performance Brake Fluid” brytyjskiej firmy Millers]. Przy zwiększonej mocy - modyfikacja ta w znaczny sposób przekłada się na poprawę bezpieczeństwa zarówno kierowcy i pasażerów.

W X5, uwzględniając interwały konserwacyjne, przeprowadziliśmy dodatkowo pełen profesjonalny serwis olejowy z wykorzystaniem zaufanych i niezawodnych olei i lubrykantów brytyjskiej firmy Millers, które znacznie przewyższają zadane przez monachijską fabrykę normy. Wysokoprężna jednostka napędowa zapełniona została wysokiej klasy olejem z serii Premium, o specyfikacji 5W40 z NT w połączeniu z oem’owym filtrem marki BMW, po wcześniejszym zastosowaniu płukanki silnikowej Millers [Engine Flush] odpowiednio przygotowującej jednostkę napędową N57D30 do współpracy z najwyższej próby olejem. Dyferencjały wypełnione zostały olejem TRX Synth o charakterystyce 75W90 – pochodzącym również z ultra wydajnej serii Premium. W skrzyni biegów zagościł Millermatic ATF 8SP, naturalnie w połączeniu z kompletem nowych [OEM BMW] podzespołów przewidzianych przez producenta do przeprowadzenia takowej procedury w AutomatikGetriebe firmy ZF. Biorąc pod uwagę wszelkie dyrektywy BMW, w silniku „iksa” zagościł zestaw nowych, oem’owych świec żarowych wraz z modułem sterującym, filtr paliwa oraz szereg mniejszych i większych, oryginalnych podzespołów.

Dopełniając metodykę oraz ścisłość reguł przeglądu, w X5 przeprowadziliśmy całkowitą, zaawansowaną diagnostykę komputerową [przy pomocy najnowocześniejszego oprogramowania firmy TEXA] oraz wszelkie wymagane adaptacje i regulacje. Wszystkie wykonane czynności przeglądowo-serwisowe, przy zachowaniu szczegółowych procedur i wytycznych BMW oraz naszych wewnętrznych, wyśrubowanych standardów - potwierdzone zostały należytym wpisem w elektronicznym systemie centrali BMW AG, tworząc tym samym kompletną historię pojazdu w e-książce producenta.

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli BMW Serii X5 [F15] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy! Katalog felg: http://felgi.auto-dynamics.pl/

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmFbbXXR

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2024 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!