Stuttgarcką Baureihe 205 w najekstremalniejszej, zredefiniowanej wewnątrzzakładowo w Affalterbach przez Aufrecht Melcher Großaspach odmianie Mittelklasse podczas audiencji w #AD genetycznie trawestujemy, eskalując właściwości kwartet-litrażowej, dualistycznie doładowanej, widlastej jednostki napędowej do granic bezpiecznej intensywności. Mercedes-Benz C63 S AMG [W205] by auto-Dynamics.pl
Krystalizację precyzyjnych założeń koncepcyjnych całego projektu rozpoczęliśmy od modyfikacyjnej metamorfozy wartości tabelarycznych pojazdu. W pierwszej kolejności, fabryczne, restrykcyjne cztery katalizatory ustąpiły miejsca wysoko przepustowym rurom DP [Downpipe’s] które to radykalnie poprawiły przepustowość gazów spalinowych i znacznie zredukowały ciśnienie zwrotne. Pakiet od naszego wielokrotnie sprawdzonego i zaufanego partnera – firmy Supersprint. Dodatkowo rury DP's doposażyliśmy własnym sumptem w dodatkową termoizolację firmy DEI [bezkonkurencyjny model - Black Titanium]. Zestaw przelotowych downpipe’ów prócz wcześniej przytoczonych aspektów zagwarantował rykoszetowo niebywałą wręcz eskalację symfonii dźwięku wydobywającej się z widlastej, czterolitrowej v-ósemki. Kolejno w dualistycznie-turbodoładowanej jednostce M177DE40AL zamontowane zostały sportowe, wysokoprzepustowe, wieczyste filtry powietrza od renomowanego, włoskiego producenta - firmy BMC które to wyeliminowały skrajnie niewydolne, papierowe filtry seryjne aplikowane na linii pierwszego montażu przez Daimler AG. Ponadto MB otrzymał komplet nowych [OEM AMG] świec zapłonowych. Wykorzystując potencjał wszystkich, merytorycznie zaplanowanych i w konsekwencji przeprowadzonych modyfikacji mechanicznych, w C63 S dokonaliśmy profesjonalnego, indywidualnego strojenia [chiptuning] komputera sterującego ECU. Krzywe przebiegu mocy i momentu obrotowego wymodelowane zostały tak, by moc oddawana była jak najbardziej liniowo i w jak najszerszym zakresie. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez Mercedes-AMG to: 510KM (375kW) i 700Nm [Wyniki pomiaru seryjnych wartości rzeczywistych to 523KM (384kW) i 735Nm]. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni to 623KM (458kW) i 869Nm [Przyrost: +113KM (+83kW) i +169Nm w stosunku do wartości katalogowych a +100KM (+74kW) i +134Nm w stosunku do wartości rzeczywistych]. Ponadto w oprogramowaniu W205 usunęliśmy całkowicie limiter prędkości V-Max a także dodaliśmy kilka innych opcji jak choćby intensyfikacja strzałów z układu wydechowego w trybach Sport / Race. Celem bezpiecznego wykorzystania nowego potencjału oraz skuteczniejszej ochrony automatycznej przekładni AMG SPEEDSHIFT MCT 7-Gang-Sportgetriebe, w całym układzie wymieniony został olej na wyczynową, wydajniejszą odmianę pochodzącą z palety produktów brytyjskiej firmy Millers - Millermatic ATF MB, naturalnie w połączeniu z kompletem nowych [OEM AMG] części i filtrów przewidzianych przez producenta do przeprowadzenia takowej procedury w skrzyni AMG. Dopełniając metodykę oraz ścisłość reguł przeglądu, w „Ce Sześć Trzy” przeprowadziliśmy całkowitą, zaawansowaną diagnostykę komputerową [za pomocą najnowocześniejszego oprogramowania firmy TEXA oraz Bosch] oraz wszelkie wymagane adaptacje i regulacje skrzyni biegów. Wszystkie wykonane czynności przeglądowo-serwisowe, przy zachowaniu szczegółowych procedur i wytycznych Daimler AG oraz naszych wewnętrznych, wyśrubowanych standardów dla pojazdów przez nas zmodyfikowanych – gwarantują bezawaryjną i bezproblemową eksploatację pojazdu o zwiększonej mocy przez kolejne dziesiątki-tysięcy kilometrów. #StufeZweiByAD
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!
Zapraszamy Właścicieli Mercedes-Benz C63 & C63 S AMG [W205 / S205 / A205 / T205] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmVsEWRN
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl