Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • Mercedes Benz E63 S AMG [W213] ECU Moduł Silnika LORINSER Filtry Powietrza BMC Serwis Olejowy MILLERS by auto-Dynamics.pl

Mercedes Benz E63 S AMG [W213] ECU Moduł Silnika LORINSER Filtry Powietrza BMC Serwis Olejowy MILLERS by auto-Dynamics.pl

Mercedes Benz E63 S AMG [W213] ECU Moduł Silnika LORINSER Filtry Powietrza BMC Serwis Olejowy MILLERS by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 28.04.2023 20:02:13

Stuttgarckie Obere MittElklasse o motorsportowym genotypie zdefiniowanym bazowo w Affalterbach przez Aufrecht Melcher Großaspach, podczas wizyty w #AD modyfikacyjnie trawestujemy, eskalując właściwości kwartet-litrażowej, widlastej jednostki napędowej do granic bezpiecznej intensywności. +more. Mercedes-Benz E63 S AMG 4MATIC+ [W213] by auto-Dynamics.pl

Koncentrując się na założeniach koncepcyjnych całego projektu, które zakładały poprawę elastyki i eskalację osiągów 4-litrowej, dualistycznie turbodoładowanej, widlastej jednostki napędowej w układzie V8, jednocześnie respektując i uwzględniając obowiązującą gwarancję producencką, celem dynamicznej intensyfikacji właściwości tabelarycznych generowanych przez ośmio-cylindrowy silnik, w E63 S AMG [generacji 213] zainstalowany został profesjonalny, w pełni cyfrowy, dedykowany, zewnętrzny komputer ECU [Engine Control Unit] wraz z specjalną, rozbudowaną wiązką elektroniczną komunikującą się z sensorami magistrali CAN. Zainstalowany przez #teamAD kontroler pochodzi od renomowanego, niemieckiego producenta specjalizującego się wyłącznie w modyfikacjach pojazdów z logotypem gwiazdy umiejscowionym w frontowym grill’u tudzież na szczycie maski silnika – ekskluzywnej firmy Lorinser. Modyfikacja ta jest nieinwazyjna, nie wymaga zmian w fabrycznym oprogramowaniu i jest w pełni odwracalna, gdy sytuacja tego wymaga [moduł wraz z wiązką można zdemontować bez pozostawienia żadnych śladów (mechanicznych i elektronicznych)]. Zaawansowany, zewnętrzny sterownik ECU zapewnia osiągi i bezpieczeństwo silnika identyczne do typowego chiptuningu przez OBD. Moduł korzysta z map z dynamiczną adaptacją - monitoruje wiele wartości w czasie rzeczywistym i elastycznie dobiera wskazania, sięgają po drzemiący w cztero-litrowej jednostce M177DE40AL potencjał i przekuwa go w potężny przyrost mocy i momentu obrotowego jak również znacznie zwiększa elastyczność dostępną w pełnym zakresie obrotów. Dodatkowo w E63 S AMG zamontowane zostały sportowe, wysokoprzepustowe, wieczyste filtry powietrza od renomowanego, włoskiego producenta - firmy BMC które to wyeliminowały skrajnie niewydolne, papierowe filtry fabryczne dostarczając po wymianie większą dawkę chłodnego powietrza to komory spalania. Konsekwentnie realizując założenia projektu, nasze obawy w między czasie wzbudził wynik pomiaru mocy seryjnych wartości które to znacznie, minusowo odbiegały od nominału którym winien legitymować się goszczący w #AD - AMG. Zaniepokojeni rezultatem 566KM przystąpiliśmy do dogłębnej analizy problemu. Finalnie, po naszej interwencji, wymianie oraz czyszczeniu kilku części i podzespołów, E63 S bardzo ochoczo wylegitymowało się mocą proklamowaną marketingowo przez Daimler AG. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez Mercedes-AMG to: 612KM (450kW) i 850Nm [Wyniki pomiaru seryjnych wartości rzeczywistych po naszej naprawie to 607KM (446kW) i 886Nm. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni to 693KM (509kW) i 1002Nm [Przyrost: +81KM (+59kW) i +152Nm w stosunku do wartości katalogowych a +86KM (+63kW) i +116Nm w stosunku do wartości rzeczywistych po interwencji #AD]. Wzrost parametrów na tym poziomie zapewnia absolutną bezawaryjność jednostki napędowej w połączeniu z rewelacyjnymi osiągami pozwalającymi na bezpieczne oraz dynamiczne wyprzedzanie w każdych okolicznościach i warunkach drogowych. Różnica przyspieszenia zarówno w przedziale 0-100km/h jak i 100-200km/h oraz 200km/h-UP jest absolutnie kolosalna. Odczucia z jazdy, w połączniu z napędem 4MATIC+, są teraz naprawdę niesamowite, a elastyczność dzięki momentowi obrotowemu dostępnemu w szeroki zakresie obrotów zdumiewa na każdym biegu! #Performance&WarrantyWithAD

W Mercedes-Benz E63 S AMG 4MATIC+ [W213], uwzględniając interwały konserwacyjne i wyśrubowane osiągi, przeprowadziliśmy dodatkowo pełen profesjonalny serwis olejowy z wykorzystaniem zaufanych i niezawodnych olei i lubrykantów brytyjskiej firmy Millers, które znacznie przewyższają zadane przez stuttgarcką fabrykę normy. Ośmiocylindrowa jednostka napędowa w układzie V8 zapełniona została wysokiej klasy olejem z serii EE Performance, o specyfikacji 5W50 w połączeniu z oem’owym filtrem AMG. Dopełniając metodykę oraz ścisłość reguł przeglądu, w W213 przeprowadziliśmy całkowitą, zaawansowaną diagnostykę komputerową [za pomocą najnowocześniejszego oprogramowania firmy TEXA oraz Bosch] oraz wszelkie wymagane adaptacje i regulacje. Wszystkie wykonane czynności przeglądowo-serwisowe, przy zachowaniu szczegółowych procedur i wytycznych Daimler-AG oraz naszych wewnętrznych, wyśrubowanych standardów dla pojazdów przez nas zmodyfikowanych – gwarantują bezawaryjną i bezproblemową eksploatację pojazdu o zwiększonej mocy przez kolejne dziesiątki-tysięcy kilometrów. #ServicedAtAD

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli Mercedes-Benz E63 / E63 S AMG [213] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjABBiP

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2024 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!