Stuttgarcką Baureihe 213 w najekstremalniejszej, zredefiniowanej wewnątrzzakładowo w Affalterbach przez Aufrecht Melcher Großaspach odmianie oberen MittElklasse podczas audiencji w #AD genetycznie trawestujemy, eskalując właściwości kwartet-litrażowej, dualistycznie doładowanej, widlastej jednostki napędowej do granic bezpiecznej intensywności. Koincydencyjnie o modyfikacjach atrybutów i aspektów stylistycznych, reprezentanta Daimler AG - nie zapominając. Mercedes-Benz E63 S AMG 4MATIC+ [W213] by auto-Dynamics.pl
Motoryzacyjną metamorfozę goszczącego z wizytą w #AD delegata AMG rozpoczęliśmy onegdaj, uposażając E-Klasse w najwyższej jakości, sportowy układ wydechowy [typu cat-back] paralelnie z dyfuzorem zderzaka tylnego wykonanego z najwyższej jakości włókna węglowego [pre preg dry carbon fiber]. Wtenczas sięgnęliśmy po wielokrotnie sprawdzone i zweryfikowane podzespoły od renomowanego, ekskluzywnego, niemieckiego producenta – firmy Brabus [szczegółowe info na naszym blogu pod niniejszym linkiem], koncertując się wówczas nad erupcją manifestacji emitowanych przez V8 dźwięków i tonów.
Kontynuując modyfikacyjną ewolucję, a jednocześnie respektując i uwzględniając obowiązującą gwarancję producencką, celem dynamicznej eskalacji właściwości tabelarycznych generowanych przez widlastą, ośmio-cylindrową jednostkę napędową, w E63s zainstalowany został profesjonalny, w pełni cyfrowy, dedykowany, zewnętrzny komputer ECU wraz z specjalną, rozbudowaną wiązką elektroniczną komunikującą się z sensorami magistrali CAN. Kontroler od renomowanego, niemieckiego producenta specjalizującego się wyłącznie w modyfikacjach pojazdów z logotypem gwiazdy umiejscowionym na frontowym grill’u - firmy Lorinser. Zaawansowany sterownik ECU [Electronic Control Unit] zapewnia osiągi i bezpieczeństwo identyczne do typowego chiptuningu przez OBD. Moduł korzysta z map z dynamiczną adaptacją - monitoruje wiele wartości w czasie rzeczywistym i elastycznie dobiera wskazania, sięgają po drzemiący w cztero-litrowej, podwójnie-turbodoładowanej jednostce M177DE40AL potencjał i przekuwa go w konsekwencji na potężny oraz arcy-bezpieczny przyrost mocy, momentu obrotowego jak również znacznie zwiększa elastyczność dostępną w pełnym zakresie obrotów. Dodatkowo w AMG zamontowane zostały sportowe, wysokoprzepustowe, wieczyste filtry powietrza od renomowanego, włoskiego producenta - firmy BMC, które to wyeliminowały skrajnie niewydolne, papierowe filtry seryjne. Filtry BMC w fuzji z wcześniej zainstalowanym przez #AD układem wydechowym Brabus tworzą w parze kompletną modyfikację typu „wdech + wydech” która w znaczny sposób przekłada się na wzrost parametrów generowanych przez V-ósemkę. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez MB to: 612KM i 850Nm [Wyniki pomiaru seryjnych wartości rzeczywistych po montażu układu wydechowego Brabus i filtrów BMC to 638KM i 959Nm]. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni to 740KM i 1039Nm [Przyrost: +128KM i +189Nm w stosunku do wartości katalogowo-nominalnych oraz +102KM i +80Nm w stosunku do realnych wartości wynikających z pomiarów na hamowni]. Wzrost parametrów na tym poziomie zapewnia absolutną bezawaryjność jednostki napędowej w połączeniu z rewelacyjnymi osiągami pozwalającymi na bezpieczne wyprzedzanie w każdych okolicznościach i warunkach drogowych. Różnica przyspieszenia zarówno w przedziale 0-100km/h jak i 100-200km/h oraz 200km/h-UP jest absolutnie kolosalna. Odczucia z jazdy, w połączniu z napędem 4Matic+, są teraz naprawdę niesamowite, a elastyczność dzięki momentowi obrotowemu dostępnemu w arcy-szerokim zakresie obrotów zdumiewa na każdym biegu!
Czarny re-fresh, kompletny de-chrom oraz pakiet „Night” w zredefiniowanej przez #AD formie. „Less Is More” a modyfikowany-motoryzacyjnie przez #teamAD egzemplarz E63 S Baureihe 213 stanowi idealny casus konstatujący przywołaną powyżej teorię. Reorientacja, dzięki kompleksowo przeprowadzanej metamorfozie przekształciła dotychczasowy, chaotyczny, wielokolorowy styl AMG w optycznie poprawny, spójny i minimalistyczny. W ten oto sposób winien prezentować się fabryczny pakiet stylistyczny „Night” proklamowany marketingowo przez Stuttgarckiego producenta. Harmonia, koherentność czy jednolitość - to trafiające w punkt, terminy precyzujące wizualną stronę projektu. Wszystkie, tak ochoczo serwowane w kolorze srebrnym, przez MB akcenty wykończeniowe bryły pojazdu wylakierowane zostały wielowarstwowo w odcieniu głębokiego, czarnego fortepianu [po wcześniejszym wytrawieniu chromu]. Efekt natężenia i intensywności koloru w konfrontacji do tak powszechnie stosowanych folii samochodowych jest absolutnie nieporównywalny. Kompletacja naszego autorskiego pakietu „AD Black Star” obejmowała w tym przypadku:
>>> Przednia atrapa chłodnicy / grill wraz obwódką zalaminowanego logotypu MB
>>> Przedni emblemat AMG atrapy chłodnicy wykończony w kolorze „Dark Chrome”
>>> Górne nakładki klamek drzwi
>>> Insygnia modelowe błotników przednich
>>> Listwa akcentowa pokrywy maski bagażnika
>>> Emblemat / gwiazda MB pokrywy maski bagażnika
>>> Insygnia AMG pokrywy maski bagażnika
>>> Insygnia modelowe E63S pokrywy maski bagażnika + akcent czerwonego tła pod literą „S”
Celem zapewnienia ostatecznego szlifu i nadania jeszcze wyższej stabilności – w E63s AMG zainstalowany został zestaw idealnie zwymiarowanych, aluminiowych dystansów poszerzających niemieckiej firmy Eibach, naturalnie wraz z kompletem adekwatnie dłuższych śrub. Montaż pierścieni pozwolił zrównać i licować felgi z linią błotnika, które w konsekwencji perfekcyjnie wypełniły nadkola.
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!
Zapraszamy Właścicieli Mercedes-Benz E63 AMG & E63 S AMG [213] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy! Katalog felg: http://felgi.auto-dynamics.pl/
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmNKvHTG
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl