Zero elektronicznych wspomagaczy prowadzenia. Żadnego turbodoładowania. Manualna skrzynia biegów. Właściwie znikomy przebieg. Puryzm motoryzacyjny w czystej, szalenie zadbanej formie. W imię sportowych emocji! Porsche 911 GT3 [996.2] by auto-Dynamics.pl
Praca przy pojazdach typu modern classics każdorazowo wzbudza w #teamAD pełną ekscytację i niepohamowany entuzjazm. Nie inaczej było w przypadku ów wyjątkowego egzemplarza - poliftingowej wersji GT3 z stuttgarckiej stajni. Krystalizując precyzyjne założenia koncepcyjne całego projektu, koncentrujące się na maksymalizacji generowanej przez wolnossącą, boxer’ową szóstkę mocy, ochoczo przystąpiliśmy do działania. W pierwszej kolejności GT3 wyposażyliśmy w aluminiową głowicę dolotu powietrza z linii „Competition” od niekwestionowanego lidera w dziedzinie projektowania i produkcji takowych rozdzielaczy / komór do pojazdów marki Porsche – amerykańskiej firmy IPD [Innovative Pro Design]. Strumień powietrza kierowany przez głowicę IPD w kształcie litery „Y” eliminuje niekorzystne zawirowania powietrza jakie występują w seryjnym odpowiedniku w kształcie litery „T”. Głowica poprawia przebieg krzywej mocy i momentu obrotowego – wydłuża go w najbardziej krytycznych momentach – czyli w tych w których seryjny rozdzielnik kończy swoją wydolność. Paralelnie z głowicą IPD zainstalowaliśmy funkcjonującą w schemacie Plug&Play, wydajniejszą, większą przepustnicę pochodzącą z modelu „997 - GT3” o średnicy 82mm. Celem zapewnienia ostatecznej wydajności Porsche GT3, system dolotowy uzupełniliśmy o bezkonkurencyjny, sportowy filtr powietrza od renomowanego, włoskiego producenta – firmy BMC. Filtr BMC wyeliminował skrajnie niewydolny, papierowy filtr, dostarczając po wymianie większą dawkę chłodnego powietrza to komory spalania przy jednoczesnej, dużo lepszej filtracji zabrudzeń. Dodatkowo #GieTeTrzy otrzymało zestaw nowych [OEM Porsche] silikonowych łączników które to zapewniły pełną szczelność pomiędzy nowo zainstalowanymi podzespołami. Finalnie, po wprowadzeniu wszystkich ww. modyfikacji mechanicznych rozpoczęliśmy procedurę adaptacji i wprowadzenia pojazdu na hamownię celem weryfikacji osiągniętych przyrostów z wolnossącej jednostki. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez Porsche to: 381KM (280kW) i 385Nm [Wyniki pomiaru wartości rzeczywistych (przeprowadzony wcześniej chip-tuning) to 401KM (294kW) i 415Nm]. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni to 418KM (307kW) i 428Nm [Przyrost: +37KM (+27kW) i +43Nm w stosunku do wartości katalogowych a +17KM (+13kW) i +13Nm w stosunku do wartości rzeczywistych]. Jednakże analizując wykres z hamowni, warto zwrócić uwagę na przyrost mocy i momentu obrotowego w całym i pełnym zakresie obrotów. Wynik z silnika N/A bez dodatkowego strojenia, z i tak już wysilonej fabrycznie jednostki uznajemy jako arcy-dobry! #ModernClassicByAD
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!
Zapraszamy Właścicieli Porsche 911 [Serii 996] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjBitXz
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl