Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • Porsche 911 Turbo S [991.2] Układ Wydechowy CAPRISTO Intercooler'y WAGNER Filtr BMC Chiptuning ECU +more by auto-Dynamics.pl

Porsche 911 Turbo S [991.2] Układ Wydechowy CAPRISTO Intercooler'y WAGNER Filtr BMC Chiptuning ECU +more by auto-Dynamics.pl

Porsche 911 Turbo S [991.2] Układ Wydechowy CAPRISTO Intercooler'y WAGNER Filtr BMC Chiptuning ECU +more by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 02.08.2022 11:11:11

Eksponent świata efektywnej motoryzacji, protagonista segmentu Sportwagen z Stuttgart-Zuffenhausen zamknięty w nadwoziu Coupé z performance’owym pit-stopem w #AD w konsekwencji skutkującym maksymalizacją osiągów dualistycznie doładowanej, sześcio-cylindrowej jednostki napędowej w boxer’owym układzie B6 paralelnie z potężną dawką moto-sportowej akustyki a także w fuzji z nutą stylistycznego indywidualizmu. +more! Porsche 911 Turbo S [991.2] by auto-Dynamics.pl

HardFacts # 991 MK2 AD-Stage#1+ : 676KM | 874Nm | 0-100km/h: 2,87s | 100-200km/h: 5,63s | 0-200km/h: 8,50s | ¼ mile: 10,30s | Dragy - LINK | Dyno - LINK

Konstytuując proklamowaną przez Porsche marketingową maksymę „There is no substitute” na nowo a jednocześnie przekuwając ścisłe założenia koncepcyjne całego projektu w rzeczywistość, modyfikacyjną trawestację 911-nastki rozpoczęliśmy od wymiany układu wydechowego. Sięgając po sprawdzone, zweryfikowane rozwiązania, fabryczny system ustąpił miejsca profesjonalnemu, sportowemu układowi wydechowemu od legendarnej i ekskluzywnej, renomowanej niemieckiej manufaktury – atelier Capristo. Kompletacja zainstalowanego przez #teamAD zestawu to tłumik końcowy o zwiększonej przepustowości spalin wraz z zaimplementowanym systemem podciśnieniowych zaworów / przepustnic odpowiadających za wybór poziomu natężenia głośności – w sposób zdalny, za pomocą wygodnego pilota. Całością nowo zainstalowanego układu wydechowego zawiaduje w pełni cyfrowa, zaawansowana jednostka sterująca EVCU CES-3, pozwalająca na pełne dostosowanie intensywności brzmienia do aktualnie panujących warunków i potrzeb a bieżąco wybrany status prezentowany jest czytelnie na wyświetlaczu radia samochodowego [za pomocą RDS]. Definiując cechy charakterystyczne systemu Capristo - spokojny podczas długich, autostradowych podróży lub potężna, gardłowa akustyka B6 [3800cm³] która zadowoli nawet najbardziej wyszukane preferencje motoryzacyjnych audiofilów. Dodatkowe aspekty na plus to bez wątpienia: znaczna redukcja masy oraz przyrost mocy i wzrost momentu obrotowego. W kolejnym etapie zajęliśmy się układem dolotowy. W 911-nastce, skrajnie niewydolny filtr papierowy zastąpiliśmy jego performance’owym zamiennikiem od renomowanego, włoskiego producenta – firmy BMC. Panelowy filtr powietrza BMC wykonany jest z wysoko przepustowej bawełny dodatkowo zbrojonej nitkami stali. Zapewnia efektywniejszy dostęp zimnego powietrza do komory spalania przy jednoczesnej, lepszej filtracji wszelkich zabrudzeń. Jest filtrem wieczystym i nie wymaga wymiany a jedynie okresowej konserwacji. Kontynuując modyfikacyjną metamorfozę, Turbo S wyposażony został w zestaw ultra-wydajnych intercooler’ów od niekwestionowanego lidera w dziedzinie projektowania i produkcji zestawów chłodzących – niemieckiej firmy Wagner Tuning. Komplet z serii Competition który prócz intercooler’ów o zwiększonej wolumetrii wydajniejszego rdzenia [ponad 40%] zawiera dodatkowo zarówno wykonane z włókna węglowego kanały powietrzne które idealnie izolują ciepłotę silnika od powietrza doładowującego jak również zestaw skutecznego, niepuchnącego orurowania silikonowego łączącego zarówno intercooler’y z turbo-sprężarkami jak i intercooler’y z układem dolotowy wyposażonym w wydajniejszy filtr BMC. #PerformanceStage1+byAD

Wykorzystując potencjał wniesionych w 911-nastkę modyfikacji mechanicznych, przystąpiliśmy do profesjonalnego programowania jednostki sterującej silnikiem [Chiptuning ECU]. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez Porsche to: 580KM (427kW) i 700Nm (750Nm w trybie Overboost). Efekty wniesionych przez nas zmian i zabiegów które to zmierzyliśmy na hamowni to 676KM (497kW) i 874Nm [Przyrost: +96KM (+70kW) i +174Nm]. Ponadto w oprogramowaniu 991.2 usunęliśmy całkowicie limiter prędkości V-Max [obecnie powyżej 340km/h+] oraz dodaliśmy kilka innych opcji jak choćby dezaktywację systemu start-stop czy poprawioną procedurę startu. Wzrost parametrów na tym poziomie zapewnia absolutną bezawaryjność jednostki napędowej w połączeniu z rewelacyjnymi osiągami pozwalającymi na bezpieczne wyprzedzanie w każdych okolicznościach i warunkach drogowych. Różnica przyspieszenia zarówno w przedziale 0-100km/h jak i 100-200km/h a także 200km/h-UP tudzież 300km/h+ jest absolutnie kolosalna. Odczucia z jazdy, w połączniu z napędem AWD, są teraz naprawdę niesamowite, a elastyczność dzięki momentowi obrotowemu dostępnemu w szerokim zakresie obrotów zdumiewa na każdym biegu! #ProvenStage1+byAD

W Porsche 911 Turbo S, uwzględniając interwały konserwacyjne i wyśrubowane osiągi, przeprowadziliśmy dodatkowo pełen profesjonalny serwis olejowy z wykorzystaniem zaufanych i niezawodnych olei i lubrykantów brytyjskiej firmy Millers, które znacznie przewyższają zadane przez stuttgarcką fabrykę normy. Sześciocylindrowa – przeciwsobnie ułożona jednostka napędowa w układzie boxer zapełniona została wysokiej klasy olejem z serii EE Performance, o specyfikacji 5W50 w połączeniu z oem’owym filtrem Porsche oraz kompletem nowych świec zapłonowych [OEM Porsche]. Dopełniając metodykę oraz ścisłość reguł przeglądu, w 991 MKII przeprowadziliśmy całkowitą, zaawansowaną diagnostykę komputerową [za pomocą najnowocześniejszego oprogramowania firmy TEXA oraz Bosch] oraz wszelkie wymagane adaptacje i regulacje. Wszystkie wykonane czynności przeglądowo-serwisowe, przy zachowaniu szczegółowych procedur i wytycznych Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG oraz naszych wewnętrznych, wyśrubowanych standardów dla pojazdów przez nas zmodyfikowanych – gwarantują bezawaryjną i bezproblemową eksploatację pojazdu o zwiększonej mocy przez kolejne dziesiątki-tysięcy kilometrów. #ServicedAtAD

Trakcyjną ewolucję projektu przeprowadziliśmy za pomocą progresywnych, sportowych, obniżająco-usztywniających sprężyn, niemieckiej firmy Eibach skutkujących finalnie obniżeniem środka ciężkości pojazdu, przekładającym się na radykalną poprawę „feeling’u” w prowadzeniu 911-nastki współbieżnie z eskalacją atrybutów stylistyczno-wizualnych.

Projekt ma charakter rozwojowy. W niedługim czasie pojazd czekają kolejne modyfikacje. Stay tuned...

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli Porsche 911 Turbo & Turbo S [991.1 & 991.2] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjA1njy

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2024 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!