Jesteś tutaj:

BMW M2 [G87] Sportowy Układ Wydechowy EISENMANN by auto-Dynamics.pl

BMW M2 [G87] Sportowy Układ Wydechowy EISENMANN by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 30.06.2025 22:02:02

Monachijskie 2-er o rodowodzie explicite skonkretyzowanym przez oddział ///M Power bawarskiej fabryki BMW M GmbH z szybką, uzasadnioną moto-wizytą w #AD skutkującą dynamiczną eskalacją dźwięków i tonów generowanych przez dualistycznie turbo-doładowaną, sześcio-cylindrową jednostkę napędową. Współbieżnie z podbiciem atrybutów wizualno-stylistycznych. BMW M2 [G87] by auto-Dynamics.pl

Nad ów wyjątkowym egzemplarzem monachijskiego coupé mieliśmy w #AD sposobność pracować onegdaj [mods-Stage#1], koncentrując się wówczas na mechanicznej trawestacji systemu dolotowego oraz ingerencji w zawieszenie pojazdu skutkującej radykalną poprawą właściwości trakcyjnych w fuzji z ogólna poprawą „czucia” pojazdu podczas prowadzenia a rykoszetowo również z nutą stylistycznego indywidualizmu. Kontynuując modyfikacyjna historię, podczas obecnej audiencji, w ///M2 fabryczny, skrajnie nieestetyczny i obwarowany wielowątkowymi eko-kryteriami układ wydechowy ustąpił miejsca ultra wydajnemu, aftermarketowemu odpowiednikowi. Nie przebierając w środkach, BMW otrzymała zupełnie nowy, wysoko przepustowy, sportowy układ wydechowy od renomowanego producenta specjalizującego się od dziesięcioleci w projektowaniu i produkcji najwyższej jakości systemów wydechowych – niemieckiej firmy Eisenmann. Kompletacja systemu to pakiet rur łączących do seryjnej sekcji centralnej które to eliminują tłumik środkowy oraz bardzo lekki tłumik końcowy o całkowicie przeprojektowanej w stosunku do OEM strudze spalin w który to producent zaimplementował system zaworów / przepustnic oraz zestaw. Zwieńczenie całej konstrukcji stanowią cztery finezyjne, fenomenalnie prezentujące się końcówki z linii „Signature Sidecut Design” o potężnej średnicy 4 x Ø 110 mm wykonane podobnie jak cały system z nierdzewnej stali kwasoodpornej i powleczone w pełni karbonowym płaszczem [włókno węglowe] z finiszem na wysoki połysk. Układem elektronicznych zaworów / przepustnic systemu wydechowego Eisenmann zawiaduję zainstalowany podczas wcześniejszej wizyty [mods-Stage#1], profesjonalny, zewnętrzny sterownik. W najnowszych modelach BMW fabryczny sterownik otwiera przepustnice na maksymalnie 75% uchylenia [nawet w modelach M], ponadto przepustnice cały czas pracują w sposób dynamiczny [otwierają się i zamykają nawet w trybach sportowych]. Sterownik dÄHLer umożliwia ich pełne otwarcie nawet w trybach nie sportowych. A w trybie automatycznym, kontroler dÄHLer przywraca sterowanie klapami fabrycznemu, on-board’owemu sterownikowi BMW. Moduł posiada również wbudowaną pamięć więc nie zachodzi potrzeba każdorazowego wyboru trybu za pomocą pilota. Wartym do podkreślenia pozostaje ponadto fakt konstrukcji samego tłumika końcowego Eisenmann który to po instalacji nie wystaję poniżej linii tylnego zderzaka, czyniąc sam kanister tłumika kompletnie niewidocznym w przeciwieństwie do fabrycznego, szalenie nieestetycznego rozwiązania. Credo Eisenmann brzmi „Driven By Sound” – ów dewiza idealnie odzwierciedla jakość i poziom akustyki oraz charakterystykę dźwięków generowanych przez wykonany z nierdzewnej stali kwasoodpornej układ wydechowy. Zdumiewająco poprawnie wyważony balans pomiędzy niskimi, średnimi jak i wysokimi tonami plasuje system niemieckiego tunera w ścisłej czołówce aftermaketowych systemów dedykowanych do BMW M2 [generacji G87]. Pracujące w trybie zamkniętym zawory pozwalają w arcy-komfortowych warunkach pokonywać autostradowe odległości a tryb otwartych zaworów stanowi salwę nasyconych agresywną barwą, motoryzacyjnych dźwięków i tonów. Paralelnie, stylistycznie dodając szalenie i arcy indywidualnej, dynamicznie zorientowanej fizjonomii w tylnej ekspozyturze pojazdu. #PerfectCarByAD

Ostateczny segment metamorfozy ///M2 na tym etapie wizyty w #AD to pełna aktualizacja i upgrade wszelkich możliwych sterowników, jednostek sterujących i pozostałych komputerów. W G87 wykonaliśmy kompletny re-flash z wersji CS/CSL G8X dla: TCU [skrzyni biegów], DSC [trakcja], EDC [zawieszenie] jak również oprogramowanie CS/CSL dla mechanizmu różnicowego [dyferencjału] oraz modułu kierowniczego. Ponadto G87 otrzymało najnowsze oprogramowanie dla sterownika silnika [ECU] jako OEM z wersji po-liftingowej [LCI]. Całość ww. oprogramowania stanowi oryginalny software BMW więc nie są to zmiany wykrywalne podczas standardowych procedur serwisowych w ASO a zatem gwarancja na pojazd zostaje w pełni zachowana! Potencjał wszelkich przeprowadzonych modyfikacji, zarówno tych hardware’owych jak i programowych postanowiliśmy zweryfikować na naszej hamowni. Finalny efekt przerósł nasze najśmielsze oczekiwania! Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez BMW to: 460KM (338kW) i 550Nm. Efekty naszego zabiegu zmierzone na hamowni po wszelkich zmianach mechanicznym i software’owych to 521KM (383kW) i 631Nm [Przyrost: +61KM (+45kW) i +81Nm]. A wszystko to przy użyciu gwarancyjnego oprogramowania producenta w fuzji z najwyższej jakości dostarczonymi przez nas podzespołami mechanicznymi. #Warranty&PerformanceByAD 

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli BMW M2 [G87] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjCjSHj

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2025 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!