Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • BMW M4 CS [F82] Chiptuning ECU Sportowe Filtry BMC Rury DP Downpipe’s AKRAPOVIC by auto-Dynamics.pl

BMW M4 CS [F82] Chiptuning ECU Sportowe Filtry BMC Rury DP Downpipe’s AKRAPOVIC by auto-Dynamics.pl

Archiwum wpisów

BMW M4 CS [F82] Chiptuning ECU Sportowe Filtry BMC Rury DP Downpipe’s AKRAPOVIC by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 19.07.2019 12:38:45

Motor-sportowo ortodoksyjny, bezwzględnie ultymatywny propagator wyścigowych emocji w wariacji ClubSport o rodowodzie zdefiniowanym przez dywizję ///M GmbH z szybkim, metodycznym pit-stop’em w auto-Dynamics.pl aprowizującym potężną dawkę mocy i momentu obrotowego współbieżnie z eskalacją atrybutów akustyczno-dźwiękowych. „The Ultimate Driving Machine” Level-Up! BMW M4 CS [F82] by auto-Dynamics.pl

Redefinicję cech ClubSport’a rozpoczęliśmy od eliminacji „wąskiego gardła” tj. zastąpienia fabrycznych, restrykcyjnych katalizatorów ich bezkompromisową odmianą pod postacią w pełni przelotowych, zapewniających maksymalizację przepustowości gazów spalinowych, wykonanych z nierdzewnej stali kwasoodpornej, rur „Downpipe’s” od renomowanego, słoweńskiego producenta – firmy Akrapovic. Montaż zestawu rur DP naturalnie i zgodnie z modyfikacyjną sztuką przy zastosowaniu nowych [OEM BMW] podzespołów [uszczelki, śruby etc.]. Kolejno, seryjne, skrajnie niewydolne, papierowe filtry powietrza ustąpiły miejsca ich wyczynowej odmianie a ściślej, zestawowi sportowych, wieczystych filtrów powietrza firmy BMC które zapewniły zwiększony dopływ powietrza do turbosprężarek. Wykorzystując potencjał wszystkich, merytorycznie zaplanowanych i w konsekwencji przeprowadzonych modyfikacji mechanicznych, w ClubSporcie dokonaliśmy profesjonalnego, indywidualnego strojenia [chiptuning] komputera sterującego ECU. Uwzględniając zastosowanie pojazdu zgodnie z jego pierwotnym przeznaczeniem [track day’s] linia przebiegu momentu obrotowego została specjalnie i charakterystycznie wymodelowana. Celowo, z powodów trakcyjnych, zlimitowaliśmy moment w dolnej partii obrotów i uwypukliliśmy w górnej sekcji, czyli de facto powyżej pułapu w którym pojazd osiąga już pełne zdolności trakcyjne na oponach typu semi-slick [Pirelli Trofeo R]. Krzywe wymodelowane zostały tak, by moc oddawana była jak najbardziej liniowo. Właściwości fabryczne podane przez BMW to: 460KM i 600Nm [Wyniki pomiaru seryjnych wartości to 465KM i 605Nm]. Efekty naszego strojenia zmierzone na hamowni to 562KM i 715Nm [Przyrost +97KM i +110Nm]. Stabilny i track’owy full spec winien idealnie zaakcentować i podkreślić właściwości ClubSport’a podczas wyczynowych zmagań. #TrackWeapon by #AD

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli BMW M3 i M4 [F80 F82 F83] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy! Katalog felg: http://felgi.auto-dynamics.pl/

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmFgd6ig

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2019 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!