Jesteś tutaj:
  • Start
  • Aktualności
  • Blog
  • Porsche 911 Turbo S [992.1] Sportowy Układ Wydechowy CAPRISTO Sportowe Filtry Powietrza BMC Chiptuning ECU by auto-Dynamics.pl

Porsche 911 Turbo S [992.1] Sportowy Układ Wydechowy CAPRISTO Sportowe Filtry Powietrza BMC Chiptuning ECU by auto-Dynamics.pl

Porsche 911 Turbo S [992.1] Sportowy Układ Wydechowy CAPRISTO Sportowe Filtry Powietrza BMC Chiptuning ECU by auto-Dynamics.pl

  • dodał auto-Dynamics.pl
  • 29.09.2023 09:09:02

Spektakularny propagator cech najwydajniejszej, sportowej motoryzacji o genotypie zdefiniowanym w Stuttgart-Zuffenhausen przez Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, ósmej generacji Sportwagen z performance’owym pit-stopem w #AD aktywizującym marketingową maksymę producenta "Engineered for magic. Every day." o krok dalej. Dużo dalej. Porsche 911 Turbo S [992] by auto-Dynamics.pl

Redefinicję cech dualistycznie turbodoładowanej dziewięćset-jedenastki zainaugurowaliśmy wymianą kompletnego układu wydechowego. Sięgając po wielokrotnie zweryfikowane przez nas, high-end’owe rozwiązania, fabryczny system ustąpił miejsca profesjonalnemu, sportowemu układowi wydechowemu od legendarnej i ekskluzywnej, renomowanej niemieckiej manufaktury – atelier Capristo. Zainstalowana przez #teamAD kompletacja typu „Turbo-Back” to wysoce wydajny tłumik końcowy o zwiększonej przepustowości spalin wraz z zintegrowanym systemem zaworów / przepustnic odpowiadających za wybór akustycznego poziomu natężenia emitowanych przez Boxer’ową jednostkę dźwięków i tonów. Fonią wyczynowego układu wydechowego Capristo zawiaduje on-board’owy komputer Porsche. Dopełnienie kompozycji stanowi zestaw rur łączących które to maksymalizują przepustowość gazów spalinowych dzięki zaimplementowanych, sportowych, 250-komórkowych katalizatorom. Ponadto pakiet „link-pipe’ów” z pracowni Capristo wyeliminował skutecznie obecność fabrycznych, podyktowanych wyłącznie skrajną ekologią, filtrów OPF / GPF - odpowiedzialnych rykoszetowo za absolutną kastrację generowanych przez jednostkę napędową w układzie B6 motoryzacyjnie zorientowanych nut i brzmień. Nie do pominięcia pozostają również fakty, iż dzięki zastosowanym materiałom a także niebywałej wręcz precyzji i jakości wykonania, układ wydechowy Capristo jest dużo lżejszy od fabrycznego systemu, wytrzymalszy bowiem obarczony wieczystą gwarancją producenta jak również, na skutek przeprojektowanej drodze spalin, dostarcza fenomenalny dźwięk, którego fabrycznemu Turbo S po prostu brakuje. Dodatkowe aspekty na plus to bez wątpienia przyrost mocy i wzrost momentu obrotowego. Kolejny etap modyfikacyjnej trawestacji najmocniejsze odmiany dziewięćset-jedenastki to subtelna metamorfoza układu dolotowego. W 992, skrajnie niewydolne, papierowe filtry zastąpiliśmy ich performance’owym zamiennikiem wprost od niekwestionowanego lidera, włoskiego producenta – firmy BMC. Panelowe filtry powietrza BMC wykonane są z wysoko przepustowej bawełny dodatkowo zbrojonej nitkami stali. Zapewniają efektywniejszy dostęp zimnego powietrza do komory spalania przy jednoczesnej, lepszej filtracji wszelkich zabrudzeń. Są filtrami wieczystymi i nie wymagają wymiany a jedynie okresowej konserwacji. #PerformanceWithoutExcusesByAD

Wykorzystując wniesiony potencjał w 911-nastkę modyfikacji mechanicznych, przystąpiliśmy do profesjonalnego przeprogramowania jednostki sterującej silnikiem [Chiptuning ECU]. Właściwości nominalne / katalogowe przedstawione przez Porsche to: 650KM (478kW) i 800Nm. Efekty wniesionych przez #AD zmian i zabiegów które to zmierzyliśmy na hamowni to 785KM (577kW) i 910Nm [Przyrost: +135KM (+99kW) i +110Nm]. Ponadto w oprogramowaniu 992 usunęliśmy całkowicie limiter prędkości V-Max [obecnie powyżej 340km/h+] oraz dodaliśmy agresywniejsze „pops&bangs” w trybie sportowym. Wzrost parametrów na tym poziomie zapewnia absolutną bezawaryjność jednostki napędowej w połączeniu z rewelacyjnymi osiągami. Różnica przyspieszenia zarówno w przedziale 0-100km/h jak i 100-200km/h [poniżej 5s] a także 200km/h-UP tudzież 300km/h+ jest absolutnie kolosalna. Odczucia z jazdy, w połączniu z napędem AWD, są teraz naprawdę niesamowite, a elastyczność dzięki momentowi obrotowemu dostępnemu w szerokim zakresie obrotów zdumiewa na każdym biegu! #992LevelUpByAD

Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!

Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!

Zapraszamy Właścicieli Porsche 911 Turbo & Turbo S [992] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!

Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjAXupA

Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl

© 2024 auto-Dynamics.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykorzystywanie materiałów bez zgody zabronione!