Kontynuacja historii modyfikacyjnej metamorfozy projektu „Competition²” na kanwie BMW M4 [F82], którego sportowo zorientowany genotyp ///M, podczas pierwszego stadium prac w auto-Dynamics.pl - radykalnie i bezkompromisowo natężyliśmy.
Nad eskalacją wielu atrybutów fenomenalnego Coupé z bawarskiej stajni mieliśmy sposobność pracować onegdaj. Zakres modyfikacji inicjujących pakiet „Competition²” oraz osiągniętych rezultatów i przyrostów opisywaliśmy szczegółowo na naszym blogu pod niniejszym linkiem.
Kolejny „Stage” to konsekwentna realizacja ściśle przyjętej wizji i planu, których założenia zostały zdefiniowane w sposób jasny i klarowny. W pierwszym etapie zajęliśmy się uzupełnieniem strony wizualno-estetycznej „eM Cztery” w podzespoły zapewniające stylistyczną fuzję z wcześniej zainstalowanymi elementami pakietu aero. Modyfikacje obejmowały m.in. wymianę przedniego oraz tylnego emblematu BMW na wersję wykończoną głębokim, czarnym połyskiem [produkt firmy IND] – minimalizując jednocześnie obecność niepasującego do sportowego charakteru pojazdu „chromu”. Następna zmiana gwarantująca koherentność stylu paralelnie z agresywnością to montaż listew progowych. Progi pochodzą z linii OEM akcesoriów BMW M Performance. Na specjalne życzenie zostały pokryte włóknami karbonizowanymi [carbon] oraz wylakierowane bezbarwnie lakierem w wysokim połysku. Sploty i struktury włókna dobrane zostały tożsamo do wcześniej zainstalowanych części karbonowych. Listwy progowe w połączeniu z przednim spoilerem i tylnym dyfuzorem oraz „lotką” tworzą jednolitą, spójną i arcy energiczną linię.
Następny stopień rozwoju projektu „Competition²” to eliminacja fabrycznych, restrykcyjnych katalizatorów za pomocą dedykowanych rur „Downpipes”. Zestaw od renomowanego, słoweńskiego producenta – firmy Akrapovic. Downpipe’y w M4 pozwoliły na znaczną poprawę przepustowości gazów spalinowych oraz redukcję ciśnienia zwrotnego, co w konsekwencji zaowocowało przyrostem mocy i momentu obrotowego. Obecnie BMW legitymuje się parametrami zweryfikowanymi na hamowni, wynoszącymi odpowiednio: 550KM i 720Nm. Dodatkowym, pozytywnym rykoszetem wyeliminowania seryjnych katalizatorów jest spektakularna, powalająca wręcz poprawa akustyki, w szczególności podczas permanentnie otwartych zaworów / przepustnic zaimplementowanych w wyczynowym układzie wydechowym BMW M Performance. Brzmienie emitowane przez BMW M4 jest w pełni regulowane za pomocą wcześniej zainstalowanego wyświetlacza Awron [system odpowiada również za brak błędu CEL].
Projekt „Competition²” bazujący na BMW M4 [F82 Competition] ma charakter rozwojowy co oznacza, że pojazd wkrótce czekają kolejne, towarzyszące modyfikacje.
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!
Zapraszamy Właścicieli BMW M3 i M4 [F80 F82 F83] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmcDQ4U9
Film / Video HD: https://www.youtube.com/watch?v=_3sTpvY0-SI
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl