Będący pod naszą stałą opieką, projekt „Competition²„ bazujący na kanwie BMW M4 [F82] o którym szerzej pisaliśmy na łamach naszego bloga [mods-Stage#1 | mods-Stage#2] opisując precyzyjnie kolejne etapy modyfikacji, zjawił się w auto-Dynamics.pl celem wykonania cyklicznego, wynikającego z interwału przeglądu, kompleksowego serwisu olejowego oraz następnego performance upgrade’u.
550KM | 720Nm w fuzji z dynamiczną, agresywną jazdą, startami z wykorzystaniem procedury „launch control” oraz okazjonalnymi eventami typu track-day zaskutkowały koniecznością poprawy chłodzenia sportowej, automatycznej skrzyni biegów DCT / DKG. „Competition²„ wyposażyliśmy w ultra wydajną, dedykowaną chłodnicę oleju dwusprzęgłowej przekładni o efektywniejszym, dużo potężniejszym rdzeniu o znacznie większej objętości. Chłodnica z serii „Race” od renomowanego producenta, firmy CSF Radiators. Transmission Oil-Cooler instalowany jest w schemacie plug&play, poprawia operatywność chłodzenia o 30% w konfrontacji z fabrycznym, mało wydajnym wymiennikiem ciepła.
Celem maksymalnego wykorzystania właściwości i parametrów nowej chłodnicy oraz poprawy charakterystyki pracy i skuteczniejszej ochrony przekładni DCT / DKG, w całym układzie wymieniony został olej na wyczynową, wydajniejszą odmianę pochodzącą z palety produktów brytyjskiej firmy Millers - Millermatic ATF DCT-DSG, naturalnie w połączeniu z kompletem nowych [OEM BMW] podzespołów przewidzianych przez producenta do przeprowadzenia takowej procedury w dwusprzęgłowej skrzyni.
Korzystając z obecności eMki w auto-Dynamics.pl, pozostając jednocześnie w tematyce czynników smarujących a współbieżnie uwzględniając interwały konserwacyjne, w BMW przeprowadziliśmy dodatkowo pełen profesjonalny serwis olejowy z wykorzystaniem zaufanych i niezawodnych olei Millers, które znacznie przewyższają zadane przez monachijską fabrykę normy. Rzędowa jednostka napędowa zapełniona została wyczynowym olejem z serii Motorsport, o specyfikacji 10W60 – CFS z NT+. Active M Differential tj. mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu wypełniony został olejem CRX LS NT+ o charakterystyce 75W140 – pochodzącym również z ultra wydajnej serii Motorsport.
Dopełniając metodykę oraz ścisłość reguł przeglądu, w „Competition²„ przeprowadziliśmy całkowitą, zaawansowaną diagnostykę komputerową oraz wszelkie wymagane adaptacje i regulacje. Wszystkie wykonane czynności przeglądowo-serwisowe, przy zachowaniu szczegółowych procedur i wytycznych BMW ///M oraz naszych wewnętrznych, wyśrubowanych standardów - potwierdzone zostały należytym wpisem w elektronicznym systemie centrali BMW AG, tworząc tym samym kompletną historię pojazdu w gwarancyjnej e-książce producenta.
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!
Zapraszamy Właścicieli BMW M3 i M4 [F80 F82 F83] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy! Katalog felg: http://felgi.auto-dynamics.pl/
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHsmjLc1JY
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl